Ännu en vecka har passerat!

Ja, lite chockerande är det när man inser hur fort tiden faktiskt går ibland. Nu så är det söndag igen, och jag sitter här med en hel veckas påsklov framför mig.
Skönt!

Tyvärr är det ju inte bara latheten som ska få ta tid i anspråk nu - jag har en hel del eftersatt skolarbete som jag verkligen måste ta itu med nu. Matten kommer jag förmodligen (förhoppningsvis) att kunna få ett godkänt på även om jag inte anstränger mig något vidare, men ekonomin måste jag faktiskt plugga in nu under veckan. Även om goda betyg inte är allt så är de faktiskt något.

Dock så ska inte allt handla om allvar nu! Hittills så har jag inte särskilt mycket planerat för veckan, men förhoppningsvis så fyller det upp lite bättre. I morgon så ska jag fika med pojken igen och på torsdag så ska jag och vännerna ha picknick i det gröna (såvida vi alla lyckas dra ihop oss för detta event, hittills så är det bara jag, A och J som meddelat att vi kan deltaga), det är en början i alla fall.

Jag hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0