En ny dag

Det kommer nya dagar. Vad som än händer, så kommer det faktiskt nya dagar.

Humöret är väl inte på topp idag, men det är i alla fall bättre än gårdagen. Ångrar det som skedde, men kan inte göra det ogjort så försöker att inte tänka allt för mycket på det.
T och J har varit helt underbara mot mig. Jag älskar de där pojkarna, vad de än egentligen tycker om hur jag agerar så lyckades de dölja det för att försöka trösta mig istället. Det är värt för mig mer än vad ord någonsin kan beskriva.
Tack.

Har inte så mycket att göra idag, utan kommer förmodligen bara ta det lugnt. Ikväll så blir det att börja plugga antar jag.

Jag hoppas att ni har det fint allesammans.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha videon? den va ju klockren

2009-04-07 @ 13:09:08
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

HAH de va ju så jäävla klockrent x''DD när man är slö å ser det där.. uhuh. skrattfest ;D

2009-04-07 @ 13:13:02
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0