En solig dag

Det glädjer mig verkligen att säga - idag så mår jag riktigt jäkla bra!

Det kanske är solen, det kanske är att helgen äntligen är här eller det kanske är något annat, men världen känns lite lättare idag.
S smsade mig förut och frågade vad jag skulle göra ikväll, men jag har mens och är trött så jag sa (vilket faktiskt är sant) att jag inte hade några pengar och förmodligen skulle vara hemma. Eventuellt, om han är med på det, så åker jag och hälsar på honom i morgon istället. Om inte så har M sagt att jag kan följa med henne och några av hennes killkompisar ut och supa, så det blir trevligt. Jag gillar att ha saker att göra!

Skolarbetet idag bör inte nämnas vid ord, så dåligt gick det. Men jag lägger det bakom mig och tar tag i följande uppgifter med nytt hopp istället.

Saker och ting ordnar sig. Det är jobbigt ibland, och det kommer det alltid att vara, men det ordnar sig. Det kan ta tid och det kanske inte blir som man tänkt sig från början, men det ordnar sig faktiskt.
Håll det i minnet.

Ha det fint allesammans!


En sommarbild, tagen av mig, för att ge lite hopp i vardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0