Gib’ mir die Zeit für einen ehrlichen Kuss

Hu, jag är allmänt förvirrad just nu. Vet inte riktigt vad jag känner.
Igår så träffade jag Rockern, kan säga att han inte direkt var min typ av kille så lär inte direkt odla den bekantskapen. Men sedan...

S hade ju sagt att jag kunde hälsa på honom när han besökte sin far, och så bestämde vi att vi skulle göra också. Traskade upp till centralen för att möta honom när han kom med sitt tåg - då S i vanliga fall bor i Alingsås. Kan ju säga att jag hade mer än bara enstaka fjärilar i magen när klockan tickade på och jag satt där och väntade.
Till slut kom tåget i alla fall, och från det ögonblick då jag såg S så blev allt bara så jäkla rätt. Vi åkte hem till hans fars hem och stannade där från klockan sex igår kväll till idag runt ett, då jag åkte hem.
Vi ska höras ikväll igen.

Jag vet inte, inte ens med pojken kändes allt rätt så direkt. Jag ska försöka lägga band på mig själv och inte tänka allt för mycket, men just nu så känns det riktigt, riktigt bra med S.

Det enda som jag kan vara helt och hållet säker på just nu är en enda sak.
Jag kommer fan aldrig kunna ha sex med en fumlig tonårspojke igen och få ut något av det.

Hoppas att ni alla har det bra!
Nu ska jag äta choklad och bli korsförhörd av M ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0