Mista är subjektiv och surar därför lite smått framför bloggen...

Tanken var faktiskt att jag bara skulle skriva tidigare inlägg till er, lite vagt klagande. Men sedan så insåg jag att de enda planer som jag har för kvällen är antingen att hänga framför datorn och göra ingenting, eller att vandra varv på varv kring kvarteret och röka. Då jag faktiskt försöker lyssna på L1 och sluta röka så mycket så blir det förmodligen det första alternativet, åtminstone för en stund till.
Ja, som ni kanske förstod av mitt tidigare inlägg så är jag inte på det allra bästa humöret idag. Jag klarar mig, men jag är definitivt inte på gott humör...

Lite olika anledningar till detta
  1. Tack vare någon (? till vem denna person är) så vet större delen av vår (lilla) skola att jag strulade med T i helgen. Har därför fått höra ett x antal kommentarer om detta under dagen. Bryr mig inte särskilt mycket för egen del (jag vet redan att större delen av vår skola anser att jag antingen är galen och/eller en översexuell slampa) men tycker synd om T. Han borde inte behöva förknippas med den sortens uppmärksamhet.
  2. Mitt skolarbete går åt helvete. Det är bara att erkänna - jag blundade när jag senast såg hur min betygskurva ser ut för tillfället. Vill att det ska fungera men orkar orkar ORKAR inte ordna det just nu. Tyvärr.
  3. Har misslyckats helt och hållet med 2 av de 3 punkter som jag lovade mig själv för inte så länge sedan. Blir trött på att jag inte kan slutföra ett skit.
  4. A och J ska snart gå officiella med sitt förhållande. Något som för att vara helt och hållet ärlig håller på att driva mig halvt till vansinne - nyförälskade kan vara mycket påfrestande för sin omgivning.
  5. Sist men inte minst - tack vare en klasskamrat så har andelen av människor som känner till min bisexualitet ökats från ungefär 5 personer till 150 på mindre än ett dygn. Tack, TACK så mycket kära klasskamrat!
Ja, det är väl allt egentligen. Ingenting är särskilt allvarligt i sig, men tillsammans så får det min bägare att fyllas oroväckande fort. Jag är trött på det mesta just nu - Fluoxetinet ökar mitt tvång och min kontroll är rätt halvtaskig sedan ett bra tag tillbaka, så för det mesta står jag bara och har inte en aning om vad jag ska göra.
Jag avskyr att inte veta vad jag ska göra.

Det här är ett inlägg fullt med subjektivt gnäll och jag blir ärligt talat imponerad om någon av er orkar läsa igenom alltihop...
Jag hoppas att ni har det bra i alla fall, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0