Planera...

Idag så ska jag förhoppningsvist ut. Från början så var det meningen att vi skulle vara ett helt gäng, men A och J backade ut efter att ha haft ännu ett av sina "seriösa relationssamtal". Suck. Ibland så är det irriterande att få råd av en flicka gällande ämnen som man vet att hon är hopplöst naiv i frågan om. Men vad kan man göra?
Jag har inte fått tag på L1 ännu, som har spriten, men jag hoppas att hon är på att sticka ut i alla fall. Annars så ser det ut som att det blir jag, M och T (som velar lite, men jag ska tjata på honom tills han går med på att följa med oss...) med några  sexpack. Vi får väl gå runt i parkerna och på staden antar jag. Min mor tror att jag ska vara hemma hos A och titta på film.
Jag antar att det här är oansvarigt beteende, men jag orkar inte bry mig. Att leva på det här viset - det är vad jag kan. Det är det enda som jag känner mig obesvärad med, det enda som jag inte behöver känna mig obekväm med.
Att leva på gränserna är utmattande, men samtidigt så finns där en säkerhet som inte finns någon annanstans.

Ska även träffa en pojk idag att käka glass med. Han är 22 och sjunger i ett halvkänt band (här i Sverige är de inte så stora, men faktiskt i Tyskland och England...) - alltså så kommer han, om han återkommer här i bloggen, att gå under pseudonymen Rockern. Ärligt talat så ser jag inte vad han ser hos mig. Har hört att han tycker att jag är attraktiv, men varför är en gåta för mig.
Å andra sidan så förstår jag aldrig varför killar finner mig attraktiv. Det kan ju ha något att göra med min kassa självkänsla också ;-)

Om det blir allt för kallt ute och vännerna lämnar mig så kan jag alltid sticka över till hisingen i alla fall. S, en mycket trevlig kille som i vanliga fall huserar i Alingsås, har sagt att jag kan komma och hälsa på honom om jag vill det.
Jag tycker om S. Han har mycket historia, precis som jag, men hittills så har det bara gjort så att vi har fått mer förståelse för varandra. Han säger att han tycker att jag är vacker, med eller utan ärr, och jag vet att han menar det. Han är en fin kille, rätt brysk för det mesta bara...

Ska ringa L1 nu, försöka få tag på henne. Ta hand om er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tessie

jag hoppas att kvällen slutade bra, och att du kom hem hel. Jag hoppas även att "rockern" du ska träffa är en reko kille. Jag är ju en musiker, rocker själv så kan bara hoppas att han sköter sina kort snyggt! ;)

Jag hoppas allt gått bra, du får skriva och tala om sen!...



Kramar

2009-04-12 @ 12:41:51
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Tessie

Jo det är alltid trevligt att få lite presenter :) uppskattad är aldrig fel att känna sig. Speciellt inte nu när man känt att en del tagit en för givet.



Ja du, vill du prata mer ingående om saker har ja en msn men de kanske blir för personligt?.. Kan va skönt att bolla tankar och sånt me någon som gått igenom mycket själv.



Kramar

2009-04-13 @ 14:56:12
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0