Promenad i solen

Idag, när jag promenerade runt kvarteret för första gången denna soliga dag - helt seg i huvudet efter att ha varit tvungen att ta en atarax igår kväll - så kom helt plötsligt en tanke till mig. En tanke som var så stark, så ofläckad, att jag var tvungen att slå mig ner på en sten bara för att begrunda den i ett halvt ögonblick.

Tanken var allt ordnar sig. En så enkel tanke, så stillsam, så mjuk, men ändå så omfamnande. Hade varit tvungen att ställa in mötet med pojken lite tidigare eftersom mitt huvud inte var helt och hållet med så deppade lite, men tanken drog in ljus i mitt sinne igen.

För det är så jäkla sant! Allt KOMMER ATT ORDNA SIG!


Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Kim Håkan

Fan vad skönt att höra/läsa! ( : Blir kanonglad ju!

Fin inställning! Och du, promenera mera! ^^,

2009-04-06 @ 21:35:50
URL: http://lavieenkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0