Söndag och fåglarna kvittrar

Igår så var jag och M på fest hos några bekanta hos henne. Jag hade aldrig träffat de förr, vi hade ingenstans att sova efteråt och vi hade en flaska vodka med oss - upplagt för katastrof egentligen. Men det gick bara bra och vi hade en toppenkväll. Jag och M var dock ensamma tjejer där större delen av tiden, lite smickrande... :p

I morgon så ska förmodligen jag träffa S och pojken. Samtidigt. Underbart säger jag bara, hur fan försatte jag mig i den här situationen?
En del av mig kan inte tycka det är annat än rätt åt pojken att se någon klämma på mig, men samtidigt så har jag dåligt samvete. Speciellt som jag vet att de känslor som jag hyser för S är helt och hållet fysiska - jag och han har helt enkelt inte särskilt mycket gemensamt rent mentalt och därför så är tanken att det skulle kunna utvecklas till mer än sex rent skrattretande. Men men. Vi får se hur det går helt enkelt.

Ha det bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0