Trötta torsdagen

Suck. Det känns som att ett kugghjul har fastnat i mitt liv just nu, och att hela apparaten håller på att falla ihop.
Ställde in fikat med pojken idag - jag känner helt enkelt att jag inte orkar med att träffa honom just idag. Vi ska förmodligen ses på lördag istället.

Fan. Det är det ord som passar bäst för min situation just nu. Spenderade min dag fram till klockan två med att ligga i sängen, sedan så blev det att duscha, klä på sig och gå ut för cigarett. Blev väl lite sms fram och tillbaka med diverse människor (inklusive A som enligt citat "måste prata allvar" med mig lite senare idag... underbart) men i övrigt så har jag varit helt och hållet oproduktiv, får jag tyvärr erkänna.
Har inte börjat plugga på ekonomin, trots att vi har prov på det i veckan efter lovet. Har inte heller kollat igenom matteboken trots att jag varit frånvarande från så gott som alla lektioner och vi har prov även i detta ämne efter lovet.
Kort sagt, jag är inte mitt duktiga jag just nu. Blä.

Nåja, jag antar att jag måste acceptera att jag inte kan vara på topp, och att jag faktiskt inte kan förändra min omvärld i en sådan utsträckning som jag skulle vilja. Saker är som de är och jag får helt enkelt försöka hålla i, försöka att inte falla ihop helt och hållet.
Hoppas att ni alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: Kim Håkan

En klok person sa en gång till mig;



Fokusera din energi på det du faktiskt kan påverka, resten, tar vi eftersom!



Det löser sig, ALLTID, vettu! ( :

2009-04-02 @ 23:55:50
URL: http://lavieenkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0