Upprymd förvirring

Gårdagen gick bra, mycket bra...
Förutom att picknicka med vännerna så var jag även på bio med en söt flicka, K, som jag nyligen blivit bekant med. Vill inte uttala mig allt för mycket om det hela, då jag ärligt talat inte är säker på mig själv ännu, men jag kan säga att jag trivs mycket bra i hennes sällskap och definitivt ser fram mot morgondagen som jag ska tillbringa tillsammans med henne.

Dagen har varit relativt lat, jag har mest tagit det lugnt. Var ute med min kära moder lite tidigare idag och kollade på kläder, men det fanns inte något direkt som jag suktade efter, så plånboken förblev stängd. Förmodligen lika bra...
Har nu dock definitivt bestämt mig - jag behöver en ny klänning!

Vädret är verkligen underbart i Göteborg just nu, man blir upprymd av att bara gå utanför dörren. Det känns som att leva i ett vakuum, som att allt onödigt bara flyter bort när man går längs en gata uppvärmd av solens mjuka strålar tillsammans med människor som man vet tycker om en.

Världen är faktiskt spännande...

Kommentarer
Postat av: Tessie

jag läste ditt inlägg om dig själv, kan säga att vi är väldigt lika av de "lilla" som stod där. Jag hoppas att du har en super trevlig dag och att allt blir toppen med K :) Sköt om dig lilltjejen!.



Kramar/Tessie

2009-04-10 @ 17:04:03
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Tessie

jag har själv vart med om mycket i mitt liv, saker INGEN ska behöva gå igenom i huvetaget så att säga. inget jag rakt ut skriver i min blogg eftersom jag valt att vara ike anonym. I bland ångrar man de men nu är det som det är.



Man vimmlar ofta runt i ett mörker, och när man sitter i sin ensamhet är de man tänker massor, demonerna samlas i ens huvud och slåss med ens förnuft. Men man har "vant" sig. En del dagar är klart bättre en andra som sagt. Nå väl, ska jag inte babbla om det... sorry!!



Jaaa men verkligen, bra band!!!!!!! kommer blir så kul! :)

Jo förstår dig, man blir lätt less på idivider som ska "ha ut nått" av att umgås. Varför inte bara "njuta" av varandras sällskap?.. :) ha så kul!



Kramar

2009-04-10 @ 20:04:19
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0