Varför jag då och då anses vara galen (egotripp)

L1 skickade mig ett litet formulär som skulle säga henne lite om min karaktär rent allmänt, hon påstod att resultatet av det var till och med mer skrämmande än vad hon hade trott att det skulle vara xD Jag är god nog och delar med mig av det fina formuläret till er då, med mina svar (dock censurerade så att ställena där jag från början skrev personers namn är ersatta med deras prefix). Ja, det här är löjligt, men jag är uttråkad. Så, här har ni vad er typiska 17-åring tycker!
(L1 påstod förstås att jag var störd. Men hon är lite speciell också.)

Är du religiös? Nej. Inte det minsta.
Vad anser du om barn? Jag tycker inte om barn i allmänhet.
Vad anser du om homosexualitet? Det är upp till var och en, jag lägger mig väl fan inte i om någon vill slicka fitta eller ej, det är inte mitt problem?
Vad anser du om civil olydnad? Möjlig aktionsväg. Dock enbart då inget bättre alternativ finns.

Har du (sätt kryss i rutan)
        kysst någon [x]
        hånglat med någon [x]
        hånglat med någon av samma kön [x]
        haft oralsex [x]
        haft analsex [ ]
        haft vaginalt sex [x]
        druckit alkohol [x]
        brukat droger [x]

Känner du ånger om du har uppfört dig på ett sätt som du vet är 'fel'? Beror på omständigheterna.
Skulle du, för rätt pris, kunna mörda? Beror på omständigheterna.
Hur definierar du moral? Det är upp till var och en hur man vill definiera moral. Min definition är relativt lössläppt.
Älskar du någon? Ja då.
Skulle du kunna sälja dig själv? För rätt pris? Seriöst, (L1), det där är bara en dum fråga.
Skulle du kunna sälja någon annan? Nej du, det verkar väl lite elakt va?
Vet din partner allt om dig? Vettefan. Skulle inte tro det. Du vet ju att jag inte vet allt om mig själv, vore väl lite konstigt om (pojken) visste det?
Skulle du kunna ge oralsex åt någon av dina vänner mot betalning? Klart som fan! För rätt pris i alla fall. Jag har fått höra att jag är bra på det också (L1), om du nu skulle vara intresserad...
Sist men inte minst; bettänk följande scenario noga. Din bästa vän ringer dig mitt i natten och berättar att han har mördat en kvinna och att han inte vet vad han ska göra nu. Han ber om din hjälp. Vad gör du? Jag åker dit och hjälper honom att begrava kroppen.



Jag förstår verkligen inte vad det var som kunde anses stört i det där, men okej... :p Ibland så gör man nog bäst i att inte fråga.

Kommentarer
Postat av: magda

okeeey.

det låter jue bra :D

2009-02-20 @ 20:55:24
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0