Planer för helgen

Det är skönt att det snart är helg igen
Denna helg så är det dock inte något dåligt som jag ska ägna mig åt utan bara fina saker. Visserligen så är det inte att festa som jag har lovat pojken att lägga ner med (han vore kanske inte direkt rätt person att be mig om något sådant) men ändå, för en gångs skull så ska jag ha en riktigt lugn och mysig helg.

Sticker direkt från skolan till pojken i morgon bitti. Jag ska ändå sova där, så vi lär få ett dygn tillsammans i alla fall. Usch som jag saknar honom just nu, trots att det logiskt sett bara är typ 48 timmar sedan vi sågs sist. Mindre än så egentligen, tror jag. Men han är den viktigaste personen i hela mitt liv och jag älskar honom mer än vad jag älskar livet självt. Jag vet att det egentligen inte är socialt accepterat att två unga människor som vi ska leva på det som vi gör, från en dag till den andra med varandra som största stöd medan vi kämpar mot nya och bättre livssituationer. Men ärligt talat så bryr jag mig inte ett skit om det - så länge som något känns så rätt så kan det inte vara fel.

Det blir i alla fall att vara hos pojken från typ fredag em till lördag kväll, och sedan sticka hem igen. Sedan på söndag blir det antingen hemmadag eller så ska jag, J och A arbeta på ett skolprojekt, är inte riktigt säker på hur det blir ännu.

Vad ska ni göra under helgen?

Kommentarer
Postat av: jennifer

kärlek är det finaste som finns och den som säger någonting annat vet inte vad kärlek innebär. jag tycker man ska få ägna sig åt sin pojkvän hur mycket man vill och sen får resten ha sina åsikter. men man ska njuta av sitt förhållande :)

puss!

2009-02-26 @ 17:26:16
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/
Postat av: jonna

Ja gud ja!

Jag också..

2009-02-26 @ 17:45:38
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0