Sommardrömmar

Jag älskar sommar. Jag älskar värme, jag älskar att kunna leka nymf i sommarregnets mjuka fall. Jag älskar det helt enkelt, för mig så är det den tid då världen är som vackrast. Tiden då alla träd ler och då man kan andas utan att kylan sätter sig i lungorna och tynger ner en med sina iskristaller. Jo, det är skönhet.
Visst finns det skönhet under resten av året också, men jag tycker om att övermannas över den på det vis som man gör under en ljum sommardag. Att ligga på en klippa med saltvatten torkandes mot benen, eller att få en kram av en vän som luktar solsken, det är nog för att göra mig lycklig.

I sommar så ska varje dag, oavsett hur ruskig den är, tas tillvara. På något vis.

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: kärlek är en utav det finaste sakerna som finns:) tack så hjärtligt!

2009-02-26 @ 15:40:37
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0