Älsklingen

Åh gud, nu rinner tårarna igen. Men inga sorgsna längre.
Jag skrev för ett tag sedan ett sms till pojken där jag skrev att jag insett att jag måste försöka acceptera att han faktiskt älskar mig som jag är, eftersom jag kommer att såra honom om jag inte gör det och det är det sista som jag vill. Detta svar fick jag nu alldeles nyss:
"Det är bra vännen, det glädjer mig att höra för det gör jag. Jag älskar dig precis som du är. Alltid."

SNYYYYYFT! Ja, här kommer allmänna tonårshormoner till spel. Min älskling då.

Kram till er alla från den allmänt känslosamma Artemis!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: nej det gör hon inte:) men jag har redan haft piercing i naveln en gång och den blev sne och sen läkte den konstigt så jag var tvungen att ta ur den så vi tänkte försöka pierca mig så slipper vi betala samma summa igen (y)

2009-03-01 @ 14:09:03
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: haha jag tar den risken;) tack:)

2009-03-01 @ 14:45:08
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0