Gnälliga jag.

Jag sitter här och skriver inlägg efter inlägg, det här blir det tredje på lika många timmar. Genant i det närmaste, men jag har ingen aning om vad jag annars ska göra. Har skrivit klart min bokanalys i engelskan nu, har ringt mor, har till och med gjort Illustrerad Vetenskaps IQ-test för skojs skull. Det var ett bra sätt att fokusera på, jag låg likt senaste gången jag gjorde ett sådant test (det tidigare var dock annorlunda utformat än detta) på 117. Ordkunskapen ligger för tillfället på 122.5. Någon Einstein lär jag väl aldrig bli, men det finns andra saker att värdera här i livet antar jag.

Funderar på att stänga av datorn och gå och krypa ner i sängen istället. Ligga och tycka synd om mig själv, bara allmänt hålla mig undan från världen. Kära ni som läser, ni får verkligen ursäkta att jag är så grinig idag, det kan inte vara vidare kul att läsa. Men ni förstår säkert vad det beror på, jag skrev om det lite tidigare idag.

Fan. Att man måste älska någon som kan skada en så lätt. Som säger sig älska en som man är, men vars standard man aldrig kan nå upp till. Jag avskyr det. Riktigt avskyr det.



Kommentarer
Postat av: A

Har också gjort nåt sånt där iq-test på nätet och fick då ovanligt högt på ordkunskapsdelen i jämförelse med det övriga resultatet. Skönt att veta att man är riktigt bra på nåt i alla fall!



Ibland är det faktiskt inte helt fel att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet en stund. Man kan behöva det ibland!

Kramar!

2009-03-04 @ 22:59:52
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0