Jag längtar

Dagen har gått åt att längta efter pojken. Haha, folk som inte känner oss tycker att vår totala tillgivenhet omöjligtvis kan vara riktig, men det är den faktiskt. Varken jag eller pojken tycker nämligen om att gå in för något halvhjärtat och därför så kör vi på för fullt. Ständigt.

Idag så har det varit skola, fick tillbaka matteförhöret samt engelska grammatikprovet. Gick fint på båda (9 av 9 på matten, 74 + 2 av 80 + 4 på engelskan). Jag är nöjd. Har trots allt inte lagt allt för mycket energi på skolan nu på sista tiden - det har varit så mycket annat, kort sagt.
I helgen så ska jag, pojken och vännerna göra något igen. Har ingen aning om var vi ska vara dock, det kan bli ett litet problem. Älsklingen ska lösa antingen på onsdag eller torsdag. L1 ska höra med sin langare om det finns någon chans att få tag på dricka tills fredag.
Ibland undrar jag faktiskt varför vi ändå gör sådana saker. Jag menar, visst, jag vet att det mesta vi gör är accepterat som normalt tonårsbeteende, men ändå!
Jag dricker för att fly. Pojken röker för att fly. J och A dricker för att frigöra sig från sina föräldrar. L1 festar eftersom hon inte känner sig trygg hemma hos någon av sina föräldrar, utan bara tror att de ska börja gnata på henne igen.
Vad är det där för anledningar egentligen? Det är inte ens anledningar, bara förklaringar. Dåliga förklaringar, till och med.
Äsch, jag vet inte.

Idag ska det sökas jobb! Jag har gjort i ordning mitt CV nu, och jag ska börja maila det till lite olika kedjor. Sedan på torsdag så ska jag förmodligen sätta mig med telefonkatalogen under dagen och börja ringa runt. Usch ja. Jag tycker inte om att prata med folk som jag inte känner, men vad ska man göra :-p

Ni får ha det fint, kanske kommer det ett till inlägg idag. Who knows ;-)
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0