Klädesfunderingar

I morgon ska ju jag då, om någon undgått att lyckas missa detta, träffa pojken samt hans väninna M. Inför detta så har jag haft flertalet smått panikartade reaktioner i och med att min förmåga att göra ett misslyckat första intryck är i det närmaste mytomspunnet, så omfattande är det.

Men men, istället för att oroa mig sönder och samman för att jag ska lyckas säga något galet eller liknande så tänkte jag centrera min oro kring något konstruktivt istället - jag ska bestämma vad för kläder som jag ska ha på mig för morgondagen!

Jo, håller ni inte med, visst är jag konstruktiv xD
För tillfället så misstänker jag att detta kommer att bäras under morgondagen:
Rutig kjol i min alltid lika älskade skolflicksmodell
Svart linne
Svart skjorta/svart hood
Svarta strumpbyxor
Gröna Converse
Samt halvt uppsatt hår och för en gångs skull ordentligt sminkad, pojken har inte sett mig med riktigt smink på typ en månads tid så det lär chockera honom lite kanske men det får han ta xD

Jo, det kommer säkert att gå bra. Jag är lite nervös just nu bara. Vill ju inte att älsklingen ska få höra dåliga saker om mig. Även om jag inte tror att han skulle bry sig så är det ändå... Äsch.

Kommentarer
Postat av: johanna - 16 år och gravid

Men anledningen till att det är billigt är ju för att vi bor i en så otroligt liten och trång etta. Den är på 19kv och är bara ett enda rum plus hall och toalett. Lägenheten är iaf uppsagd nu så vi flyttar till en tvåa snart :)

2009-03-02 @ 22:09:48
URL: http://johannalarsson.blogg.se/
Postat av: A

Vad roligt! Jag tycker också det är kul med ord, en fascinerande värld. Blir glad när jag ser att det finns andra som tycker likadant, för i allmänhet så tycker jag att folk "misshandlar" språket rätt rejält numera.



Lycka till imorgon! Försök att inte vara nervös, din pojkvän kommer inte sluta tycka om dig även om hans tjejkompis inte gillar dig med en gång. Var bara dig själv så går det bra!



Kram

2009-03-02 @ 23:08:31
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Lissie

Det kommer gå superbra, och som A säger, det är inte pojkvännens kompis åsikter som räknas i det här fallet. Slappna av så kommer det inte vara några problem.



Tack för din kommentar. Jo, det är inte det roligaste att se någon närståede kämpa mot en så fruktansvärd sjukdom som anorexi är, men man får försöka att inte ge upp hoppet. Det måste ju bli bra, någon gång..



Kram på dig

2009-03-03 @ 09:46:21
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: Don't mind me

Ah, jag förstår. Det är hemskt att så många mår dåligt och skadar sig själva på olika sätt. Vad får du för behandling mot din depression? Och hur gick mötet? :)

2009-03-03 @ 20:01:30
URL: http://dontmindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0