\m/

Haha, nu är jag trots allt nöjd med mig själv. Okej, jag fixar inte 2.0, men med tanke på min ålder och utbildningsnivå så är det här ändå att stryka mitt ego medhårs med dessa 1.4. Någon dag ska jag tvinga pojken att skriva det också. Eller kanske inte... Hehe, nej, jag tror att jag låter det vara. Jag misstänker att han skulle lyckas få högre än mig, nämligen xD

Såg precis på klockan och såg att tiden har runnit iväg ganska rejält. Usch ja. Just nu så vill jag bara att tiden ska gå så att det kan bli tisdag eftermiddag snart - Då ska jag träffa min älskling igen och få nosa lite på honom (till information för er som läser - pojken luktar mycket gott och är därför väldigt mysig att sitta och nosa på). Ska ju även då träffa en av hans bästa tjejkompisar för första gången - måste erkänna att jag är lite småskraj för just det. Jag menar, jag har träffat andra av hans vänner förut, men M som denna flicka heter har tidigare varit en väldigt stor del i pojkens liv. De har inte träffats lika ofta nu på det senaste, men senaste gången som de träffades så uttryckte M en önskan om att få träffa mig - i avsikt att "Se så att du har en bra flickvän". Åh nej, ingen press.
Pojken säger att jag ska vara lugn gällande det, att hon inte kommer att bita mig eller något sådant. Men pojken är inte objektiv när det kommer till mig, han tror att folk i allmänhet tycker att jag är trevlig! :p

Nu är det dags för lite middag och sedan så ska jag städa. Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är Dubbelbloggarna hemma från Göteborg med nya vårgarderober! Spana in vettja. :)

2009-03-01 @ 17:02:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej! Vilken trevlig blogg du har! Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Lägg till mig och säg till så lägger jag till dig :D Ha en bra dag!

2009-03-02 @ 11:32:15
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0