Söndag

Det är söndag och jag är allmänt mösig, får jag väl erkänna. Fredag och lördag var rätt vilda men det är inget som jag beklagar, ärligt talat. Det känns som att jag har funnit ny insikt om mig själv, om världen och om hur allt hänger samman, och det gör det värt allting. Visst så smärtar det mig när jag vet att pojkens mor (som jag håller högt av) förmodligen tycker sämre om mig nu än innan, men samtidigt så är jag glad för att jag var ärlig ändå. Jag skulle inte klara av att tala osanning mot henne, hon är en av de få människor som jag verkligen rent instinktivt tycker mycket, mycket bra om.
Usch ja. Vad kan man göra?

Fan vad jag låter drogromantisk.

Jag hoppas att alla ni har haft en bra helg. Just i denna stund så måste jag faktiskt sätta mig och skriva lite skolarbete, men eventuellt så återkommer jag med ett till inlägg senare idag.
Tills dess - ha det riktigt fint.
Kramar
Artemis

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

visst :) nejrå det är bara bra här! haha

2009-03-08 @ 13:49:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0