..

Sitter här vid datorn nu och känner mig allmänt matt. Jag somnade inte förrän halv fyra i morse, och sedan så väckte min mor mig halv åtta för att jag skulle få min musik, så nu så är jag verkligen utmattad. Har ändå försökt äta ordentligt idag - det blev faktiskt en riktig middag till och med. Lite läskigt hur mycket som jag gått ner annars, även om det mesta förmodligen är vätskeförlust.
Men nej, äta ordentligt ska man göra, även om aptiten saknas. Annars så orkar man ingenting.

L1 förbjöd mig att supa när jag inte åt, och i och med att hon är den som har största kvantiteten av min sprit så blev det också till att lyda hennes förbud. Lika bra egentligen, även om jag känner ett sug efter att bli rejält jävla packad (eller knulla runt) så förstår jag ju logiskt sett att det inte löser någonting. Alltså är det lika bra att låta bli egentligen, bara låta tiden ha sin gång.

För övrigt fick jag ett infall lite tidigare i veckan, och färgade åter mitt hår! I yngre dagar så har jag haft en hel del märkliga hårfärger men nu så hade jag varit mörkblond (min riktiga hårfärg) en längre period. I torsdags så kände jag dock ett sug efter att göra något nytt, och TADA - här är resultatet! Det syns inte så väl på bilden, men det är färgat i den färg som så vackert går under namnet "Purple Passion". Och lila är det allt!



Jag är mycket, mycket förtjust i det, kan jag bara säga.

Kommentarer
Postat av: Kim Håkan

Supa och knulla runt har absolut sin charm, visst är det så...! Men det är väl ingenting att föredra, då det ofta inte löser speciellt många problem! Med det inte sagt att man måste ha problem, bara för att man anammar ett sådant beteende...!



Shit alltså, har levt det livet, med allt vad det innebär, på gott och ont! ^^, Men livet bok ska fyllas med kapitel, och varje kapitel är fan inte guld och gröna skogar rakt igenom!



Keep it up, du vettiga människa!

2009-03-23 @ 23:02:01
URL: http://lavieenkim.blogg.se/
Postat av: Lissie

Bra kommentar ovan, håller med. Visst lockar det med verklighetsflykt ibland, men man står dessvärre bara och stampar och kommer aldrig framåt om man inte tar tag i problemen här och nu. Svårt, men behövligt.



Och jag ska försöka att inte vara den duktiga alla gånger. Du behöver inte vara det heller. Kramar!

2009-03-24 @ 13:00:45
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0